Confiserie Napoleon.
7 smaken in 14 foto’s
Een kriebel in je keel. Een twijfelachtige geur. Of gewoon ‘voor de lekker’. De keelpastilles van ANTA for the rescue! Met de 7 verschillende smaken in het achterhoofd mochten we een concept bedenken voor 14 toffe sfeerbeelden. En deze mochten we daarna ook realiseren.
Briefing
Superleuke opdracht! Dus geef ons de wensen, wij doen de rest. Zo zagen ze vanuit Confiserie Napoleon graag zowel de verpakking als de pastille zelf zichtbaar op de foto. En dat de pastilles natuurlijk goed herkenbaar zijn voor de consument. Per smaak mochten er 2 toffe beelden worden geschoten, waarvan één het thema griep en/of winter heeft.
Concepting
Allereerst bogen we ons over een concept rondom deze sfeerbeelden. Met een breed pallet aan kleuren en smaken begon het per keelpastille al helemaal te kriebelen. We besloten per product een bepaalde sfeer of moment neer te zetten. Tijdens het werken. Me-time in bad. Cocktailtijd. Of in je lunchtrommel!
Sfeerfoto’s
En toen konden we aan de slag met de sfeerfoto’s. De stylist creëerde de mooiste sets, waarbij alle kleuren perfect op elkaar waren afgestemd. Op sommige beelden werd het kenmerkende ingrediënt subtiel uitgelicht om de essentie van die specifieke keelpastille te benadrukken. Honing, bijvoorbeeld. Of munt.
Overzichtsfoto
Tot slot zagen ze bij Confiserie Napoleon graag nog een algemeen beeld. Met een mooie eindbestemming; deze hangt inmiddels op de productielocaties en op hun kantoor. Hier staan álle verschillende producten en merken van Confiserie Napoleon op.