Bijzijn is meemaken met echte topchefs - New. Brand Activators. Scroll to top

Bijzijn is meemaken met echte topchefs

Sligro.

Voor een krachtige campagne gooi je topchefs in de strijd.


Sligro, een horecagroothandel, zocht naar een nieuwe manier om klanten te trekken naar (de opening van) hun vernieuwde Sligro-vestigingen in de 3.0 formule. In deze vestigingen profiteert de klant van meer service, meer vakmanschap en meer keus. Aan ons de opdracht hier een campagne omheen te bouwen. We kregen de vrijheid: het mocht out-of-the-box inclusief nieuwe kanalen en een nieuwe look-and-feel. Het resultaat werd de KOM-campagne. Hierin zeggen we letterlijk tegen de klant: ‘kom naar de vestiging’.

Aanwezige topchefs
Tijdens het feestelijke openingsevent waren tientallen topchefs aanwezig. Daarnaast konden er ook demo’s bijgewoond worden. Van de topchefs die aanwezig zouden zijn tijdens het openingsevent maakten we gebruik. De topchefs spraken via billboards hun collega’s aan met ‘Ik kom ook’. Een klaarblijkelijk simpel, maar doeltreffend idee. De krachtige campagne in combinatie met de middelenmix zorgde voor traffic in de openingsweek die alle voorgaande openingen overtrof. Al met al dus een groot succes, want deze campagne wordt nu nog steeds door Sligro gebruikt bij een heropening van een vestiging.