New. All-in-one creative agency

Scan & scoor met een SEO-scan

Bij New bieden wij je een gratis SEO-quickscan aan. Nou horen wij je denken: gratis? Voor niks gaat de zon op! Helemaal waar en toch doen we het. Zo’n SEO-scan levert jou direct een glashelder inzicht hoe jouw website presteert en waar je kansen liggen om vindbaarheid en conversie te verbeteren, zonder zelf diep in SEO te duiken. 

Portret van Jelte van der Linden
Search marketeer
Jelte van der Linden

“Met één scan zie je in één oogopslag waar je website kansen voor meer verkeer laat liggen.”

SEO is geen schakelaar die je simpel aan kan zetten. Het is een motor die je moet afstellen om hem harder te laten lopen. Dat is dus een proces. Nu wordt je website misschien niet of slecht gevonden en lijkt de concurrent je elke keer een stapje voor te zijn.

Onze SEO-quickscan laat je in één oogopslag zien waar je website het laat liggen. Geen vaag rapport, maar een concreet overzicht van de drie pijlers waarop SEO rust: techniek, content en autoriteit. Van trage laadtijden tot gemiste zoekwoorden. En daarop kun je dus die motor optimaal gaan afstellen:

Techniek

een snellere site en een betere gebruikerservaring zorgen voor een hogere ranking.

Content

wanneer je content goed aansluit bij de zoekintentie levert dat automatisch relevant verkeer op.

Autoriteit

met externe links en sterke reviews bouw je aan het vertrouwen en dat levert je hogere posities in Google op.

SEO: meer dan wat zoekwoorden plakken

Vaak wordt gedacht dat SEO draait om wat woorden op je homepage zetten en klaar! Maar wie écht wil scoren in Google, moet verder kijken. SEO is ook: technische optimalisatie, mobielvriendelijkheid, en laadsnelheid. En ook autoriteit zoals linkbuilding en reviews. Vooral in branches als food en e-commerce maakt dat een wereld van verschil.

Waarom cijfers pas het begin zijn

Natuurlijk is data belangrijk. Maar zonder context blijft het… tja, gewoon data. Want als je ziet dat je op jouw belangrijkste zoekwoord op positie 20 staat, wat dan? Leuk getal, maar pas met een actieplan om naar de top 3 te komen levert het meer verkeer op. Daarom kun je bij de scan een persoonlijke toelichting bijboeken. Geen must, wél een gamechanger. In een reviewcall vertalen we de bevindingen uit het rapport naar concrete stappen, afgestemd op jouw doelen en budget. De quickscan is een routekaart; heel bruikbaar en verhelderend. Maar zonder gids mis je vaak de kortste weg naar resultaat. Want waar moet je nou echt beginnen? Wij helpen je dat scherp te krijgen.

 

Op weg naar resultaat

Een SEO-scan is een vliegende start naar online zichtbaarheid. Helemaal gratis, binnen twee werkdagen na je aanvraag. Je kunt hiermee zelf aan de slag of je plant een reviewcall. Dat is een toelichting op de quickscan met de eventuele vervolgstappen. En voor die vervolgstappen hebben wij alle expertise in huis. Bij New komen kennis en creativiteit samen voor een boost in je online resultaat. Meer verkeer, hogere conversie én een sterkere merkbekendheid.

Portret van Jelte van der Linden
Search marketeer
Jelte van der Linden

“Een rapport is een routekaart, maar zonder gids mis je vaak de kortste weg naar resultaat.”

Online kansen spotten? Let’s go.
De gratis SEO-quickscan laat precies zien waar jouw website kan groeien. En dat is eenvoudiger dan je denkt.

Gratis SEO-scan:
Verbeter je vindbaarheid en merkbekendheid

Ontvang binnen twee werkdagen een persoonlijk SEO-rapport met concrete verbeterpunten voor jouw website.

  • Snel resultaat: je rapport staat binnen twee werkdagen in je inbox.
  • Complete analyse: techniek, content & autoriteit krijgen een grondige check.
  • 100% gratis: zonder verplichtingen.

Privacybeleid(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

ONS GEHEIME RECEPT?!

Alle smeuïge details ontdek je in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.