Sligro Food Group
NU OOK
IN ZOMER-
UITVOERING!
Na Sligro’s welbekende kerst- en lentecampagnes is er vanaf dit jaar óók een zomercampagne met inspiratiemagazine. De gedachte hierachter? Meer bezoeken genereren naar de Sligro-vestigingen. Dat wij deze campagne nu ook voor de zomer van A tot Z mogen maken, is natuurlijk puur genieten!
ACCOUNTMANAGER
Marlon van der Heyden
Benieuwd wat we voor jouw merk kunnen betekenen?
Puur zomer
De zomer staat voor die mooie, pure smaken op je bord en in je glas. Voor puur genieten van alles wat dit mooie seizoen te bieden heeft. ‘Puur zomer’ luidt dan ook het concept dat we voor deze zonnige zomercampagne hebben bedacht. Met als pronkstuk natuurlijk weer het inspiratiemagazine. Blader deze door en dompel je onder in pure, zomerse recepten, inspiratie en producten!
Allround project
Flitsende fototoestellen, klikkende computermuizen, draaiende videocamera’s, vingers die razen over het toetsenbord: toen het concept stond, konden we aan de slag met receptontwikkeling, styling, fotografie, video, vormgeving en copy. Hierdoor is ook de zomercampagne er eentje die we, samen met het team van Sligro, van A tot Z hebben mogen realiseren.
Doorvertaling extra content
De campagne werd, uiteraard, ook aangejaagd met extra content op het wereldwijde web. Daarom vertaalden we het concept door naar banners, video’s en gifs. Op de site van Sligro vind je hierdoor heel handig alle recepten, alle producten en de inspiratie uit het magazine. En in de vestigingen zorgt het POS-materiaal dat we hebben ontworpen voor dat laatste zetje om al die lekkere producten in de winkelwagen te laten belanden.
Zonnige inspiratie
In het inspiratiemagazine vind je onder andere heerlijke barbecue- recepten – want zeg je zomer, dan zeg je barbecue. Van echte klassiekers tot mooie stukken vlees en verrassend vega. De zomer kan met deze campagne daarnaast eindeloos duren, want voor elk moment vind je zonnige inspiratie: van vroeg in de middag voor de lunch tot ’s avonds laat bij de borrelplank vind je verrassende recepturen
Adviseurs aan het woord
Natuurlijk worden ook de terraswijnen niet vergeten, om die zinderende zomerdagen af te sluiten. En door de wereldse invloeden hoef je niet eens de grens over voor een vakantiegevoel! Nieuw in het magazine is de prominente plek voor de culinair adviseurs uit de vestigingen van Sligro. Met trots adviseren zij de meest feestelijke en smakelijke bier-fingerfood-combinaties. Vanuit hun eigen vestiging vertellen zij hun verhaal bij de receptuur en de combinatie. Dat maakt het magazine nog een tikje persoonlijker.
Nieuwsgierig geworden? Honger gekregen? Snappen we! Neem gratis een magazine mee uit een van de Sligro-vestigingen of bekijk ‘m hier online.
Check ook deze projecten:
Smaakmakende carnavalscontent met hulp van AI
Konijnen-onesies? Berenpakken? Zo 2022! Dit jaar wordt carnaval smaakvoller dan ooit met – tromgeroffel – Hela’s currypak! Ontdek hoe we dit carnavalspak met een snuf creativiteit én een snuf AI tot leven brachten.
Een terugblik op ons bijzondere jaar
We kunnen niet wachten om weer een nieuw, inspirerend en creatief jaar te verwelkomen. Maar niet voordat we 2024 een waardig afscheid gunnen. Een jaar vol bijzondere momenten, grote veranderingen en knettermooi werk. Kijk je...
Jumbo’s kersttag-ons: food- en setstyling ten top
De decembermaand is voor Jumbo dé tijd om hun kerstassortiment in de spotlight te zetten. Na de kerstfolder voor Jumbo Nederland en België, kregen we dankzij onze expertise ook de kans om de tag-ons voor...
Slimme keukens en studio’s voor premium foodcontent
Bij New creëren we foodcontent die impact maakt. Onze keukens en studio’s zijn ontworpen voor topfotografie en -video, met slimme oplossingen voor ergonomie, belichting en workflow. Alles voor content die jouw merk laat stralen en...
Verbinding en inspiratie tijdens de marketing inspiratiedag
Bij New geloven we dat je samen verder komt. Tijdens de marketing inspiratiedag van Sligro, die we omdoopten tot Celebration Day, hebben we dat bewezen. Samen met onze Sligro-‘collega’s’ gingen we intensief aan de slag...
New lanceert nieuwe positionering en identiteit
Na de overname van Studio Boefkik en een recente verhuizing naar een inspirerend pand, is New klaar om zijn vernieuwde rol als all-in-one creative agency kracht bij te zetten. New onderscheidt zich door werkelijk alles...
Sparen voor verhalen om bij weg te dromen
Voorlezers en knuffelkonten opgelet: vanaf deze week spaar je bij Coop voor vijf prachtige voorleesboeken en zeven bijpassende knuffelhelden. Onder andere het concept en de beelden van deze spaarcampagne zijn geboren bij New.
Van idee tot ether: een multimediale wervingscampagne
Welkom in de wereld van food. Welkom bij Sligro. Dat is het concept van de nieuwste campagne van Sligro. Want Sligro is dé foodgroothandel van Nederland. En dat mag iedereen met een KvK-nummer weten. Met...
Met zorg je merk rebranden
Een nog betere aansluiting op de markt dankzij een vernieuwde positie. Een nieuw imago. En een frisse start. Verkerk Service Systemen heet voortaan Verkerk Healthcare en heeft daarmee een compleet nieuw jasje aangetrokken. Niet alleen...
ONS GEHEIME RECEPT?!
Alle smeuïge details ontdek je in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in!