Hela.

CREATIVITEIT
MEETS
TECHNOLOGIE

Konijnen-onesies? Berenpakken? Zo 2022! Dit jaar wordt carnaval smaakvoller dan ooit met – tromgeroffel – Hela’s currypak! Ontdek hoe we dit carnavalspak met een snuf creativiteit én een snuf AI tot leven brachten.

Het oer-Limburgse familiebedrijf Hela en carnaval: vanzelfsprekend een gouden combinatie. Toen bij hen het idee voor een currypak ontstond als dé outfit voor carnavallende smaakmakers, mochten wij meedenken over de online marketing. Maar hoe lanceer je een carnavalsoutfit zonder een hele fotoshoot met modellen op te tuigen? Simpel: je combineert creativiteit met technologie. Zo hebben we AI ingezet om opvallende visuals te creëren in de herkenbare Hela-stijl. Bye bye berenpak, hallo AI!

Mini-concept en smaakmakende social content

Ja, dat afscheid nemen van het cliché berenpak. Dat was het concept dat we rondom de online marketing van het currypak bedachten. Want deze verdiende een creatieve aanpak die opvalt. Met een humoristische teaser en een polonaise-animatie waarin het currypak in de spotlight staat, brachten we het kostuum tot leven. Op Hela’s socials vind je nu dan ook een reeks eyecatchers – zoals een visual voor een social teaser waarin gedag wordt gezegd tegen een berenpak, en waarin een kleine glimp van het currypak is te zien.

Het legendarische currypak is te verkrijgen in de webshop van Hela.

ONS GEHEIME RECEPT?!

Alle smeuïge details ontdek je in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.