New. All-in-one creative agency

Van zegels
naar
beleving

Waarom doen we dolgraag mee aan spaarcampagnes, zelfs als we het product niet écht nodig hebben? Simpel: ze raken onze drang naar beloning en voldoening. Bij New vertalen we die kennis naar creatieve concepten die verleiden én verrassen.  Want sparen draait om meer dan zegels verzamelen.

Herkenbaar, dat shotje dopamine dat vrijkomt als je een volle spaarkaart inlevert of nét die laatste zegel scoort? Spaarcampagnes spelen in op ons beloningssysteem in het brein, waarbij dopamine vrijkomt bij het vooruitzicht op een beloning en het bereiken van een spaardoel. Of het nu gaat om echt plakken of digitaal sparen. Bij New begrijpen we hoe dit psychologisch werkt en voegen we iets extra’s toe: een creatief concept dat klanten raakt en verrast. Onze concepten spelen niet alleen in op die voorpret, kleine overwinningen en het ultieme gevoel van voldoening: we versterken ze ook door goed te begrijpen waar jouw merk voor staat en welke behoeften de doelgroep heeft.

Beleving boven alles

Door de verbinding tussen psychologie en klantbehoeften te begrijpen, kunnen we de klantbeleving optimaal vormgeven. Dit zie je bijvoorbeeld in onze samenwerking met Coop, waarbij we gezinnen niet alleen spaaritems aanboden, maar hen uitnodigden op samen waardevolle herinneringen te maken. Of in de Marvel Avengers-actie, waarmee kinderen als superheld naar school gingen met lunchboxen en waterflessen in stijl. Zo zorgen we voor een emotionele beleving die klanten niet snel vergeten.

De kracht van storytelling

Storytelling is een krachtig middel om de emotie achter een campagne te versterken. Hiermee kunnen we de beloning uit de actie uitbreiden naar een breder merkverhaal. Zo maakten we voor Sligro sparen voor Paaspoptickets meer dan een actie: we creëerden een voorproefje van het festivalgevoel. Met knallende visuals die klanten meteen in de festivalsfeer brachten, werd de voorpret aangewakkerd. We zorgen ervoor dat een verhaal niet alleen aanspreekt, maar klanten ook écht bindt aan het merk. Dit is precies waar New zich in onderscheidt: het creëren van echte verbindingen tussen merken en hun doelgroepen.
Jongetje met oranje Nederland bal
Moeder en dochter spelen een spel Keer op Keer
Spaarcampagne Paaspop
Plus digitaal sparen
Dame op het terras
Man en vrouw aan het aanrecht samen koken

ONS GEHEIME RECEPT?!

Alle smeuïge details ontdek je in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.