New. All-in-one creative agency
Van zegels
naar
beleving
Waarom doen we dolgraag mee aan spaarcampagnes, zelfs als we het product niet écht nodig hebben? Simpel: ze raken onze drang naar beloning en voldoening. Bij New vertalen we die kennis naar creatieve concepten die verleiden én verrassen. Want sparen draait om meer dan zegels verzamelen.
Herkenbaar, dat shotje dopamine dat vrijkomt als je een volle spaarkaart inlevert of nét die laatste zegel scoort? Spaarcampagnes spelen in op ons beloningssysteem in het brein, waarbij dopamine vrijkomt bij het vooruitzicht op een beloning en het bereiken van een spaardoel. Of het nu gaat om echt plakken of digitaal sparen. Bij New begrijpen we hoe dit psychologisch werkt en voegen we iets extra’s toe: een creatief concept dat klanten raakt en verrast. Onze concepten spelen niet alleen in op die voorpret, kleine overwinningen en het ultieme gevoel van voldoening: we versterken ze ook door goed te begrijpen waar jouw merk voor staat en welke behoeften de doelgroep heeft.
Beleving boven alles
Door de verbinding tussen psychologie en klantbehoeften te begrijpen, kunnen we de klantbeleving optimaal vormgeven. Dit zie je bijvoorbeeld in onze samenwerking met Coop, waarbij we gezinnen niet alleen spaaritems aanboden, maar hen uitnodigden op samen waardevolle herinneringen te maken. Of in de Marvel Avengers-actie, waarmee kinderen als superheld naar school gingen met lunchboxen en waterflessen in stijl. Zo zorgen we voor een emotionele beleving die klanten niet snel vergeten.
De kracht van storytelling
Van statisch naar dynamisch
Ook een spaarcampagne die jouw doelgroep écht raakt? Trek aan de bel en ontdek hoe wij jouw spaaractie tot leven kunnen brengen!







Check ook onze andere diensten:
Contentcreatie →
Achter fantastische content zit een goede strategie. Samen met jou gaan we op zoek naar wat jouw doelgroep raakt en maken we content die daarbij past.
Campagnes en activaties →
Zet aan tot actie en breng je doelgroep in beweging. Een nieuw product lanceren of nieuw klanten aantrekken? Bereik de doelen die jij voor ogen hebt.
Foodspecialisme →
Food is een vak apart, daar weten we alles van. Onze food creatives nemen graag foodmerken bij de hand met hun kennis en ervaring.
ONS GEHEIME RECEPT?!
Alle smeuïge details ontdek je in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in!