Coop

Van concept tot knuffel-
baar resultaat

Voorlezers en knuffelkonten opgelet: vanaf deze week spaar je bij Coop voor vijf prachtige voorleesboeken en zeven bijpassende knuffelhelden. Onder andere het concept en de campagnebeelden van deze spaarcampagne zijn geboren bij New.

Knuffels van Coop spaarcampagne

Concept

Een succesvolle spaaractie begint bij een goed creatief concept. Omdat deze loyaliteitscampagne al meerdere keren is ingezet, worden we telkens opnieuw uitgedaagd om verfrissende conceptvoorstellen te doen. Zo hebben we eerder al eens kinderen en een bekende Nederlander voor de lens gehad. Dit jaar was het winnende concept, uit drie creatieve voorstellen, ‘echt dromen’. Met dit thema creëerden we pakkend thematisch en actiematig campagnebeeld dat de spaaractie pas echt tot leven zou brengen. Een combinatie van strategie, storytelling in marketing en visuele magie.

Fotografie

Mooie plaatjes hè? Men neme onder andere betongaas en visdraad! Zo hingen we de knuffels op verschillende hoogtes, wat zorgde voor een speels diepte-effect en sterke visuele content. Dit beeld hebben we vervolgens vrijstaand gemaakt en voorzien van een sfeervolle achtergrond, wat de winkelcampagne visueel naar een hoger niveau tilde. De beelden sluiten naadloos aan op de beleving van de actie én versterken de herkenbaarheid van de merkactivatie.

POS-materiaal

Met de actiematige en thematische fotografiebeelden hebben we verschillende POS-materialen ontworpen om de spaarcampagne in de winkel te laten opvallen. Denk aan vloerstickers, displays, plafondhangers, kassapaalhangers en natúúrlijk de spaarkaart en -zegels. Alles is tot in detail afgestemd op het concept en het winkelbeeld, zodat de boodschap op alle fronten consistent en aantrekkelijk naar voren komt. De ultieme mix van design en merkverhaal.

Ook een spaarcampagne die jouw klanten meeneemt in een verhaal? Onze lijnen staan voor je open!

ONS GEHEIME RECEPT?!

Alle smeuïge details ontdek je in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.