Coop

Van concept tot knuffel-
baar resultaat

Voorlezers en knuffelkonten opgelet: vanaf deze week spaar je bij Coop voor vijf prachtige voorleesboeken en zeven bijpassende knuffelhelden. Onder andere het concept en de beelden van deze spaarcampagne zijn geboren bij New.

Knuffels

Concept

Een succesvolle spaarcampagne begint bij een goed concept. Omdat deze spaarcampagne al meerdere keren is ingezet, worden we telkens opnieuw uitgedaagd om verfrissende conceptvoorstellen te doen. Zo hebben we eerder al eens kinderen en een bekende Nederlander voor de lens gehad. Dit jaar was het winnende concept, uit drie creatieve voorstellen, ‘echt dromen’. Met dit thema creëerden we pakkend thematisch en actiematig campagnebeeld dat de spaaractie pas echt tot leven zou brengen.

Fotografie

Mooie plaatjes hè? Men neme onder andere betongaas en visdraad! Zo hingen we de knuffels op verschillende hoogtes, wat zorgde voor een speels diepte-effect. Dit beeld hebben we vervolgens vrijstaand gemaakt en voorzien van een sfeervolle achtergrond, wat de campagne visueel naar een hoger niveau tilde.

POS-materiaal

Met de actiematige en thematische fotografiebeelden hebben we verschillende POS-materialen ontworpen om de spaarcampagne in de winkel te laten opvallen. Denk aan vloerstickers, displays, plafondhangers, kassapaalhangers en natúúrlijk de spaarkaart en -zegels. Alles is tot in detail afgestemd op de campagne, zodat de boodschap op alle fronten consistent en aantrekkelijk naar voren komt.

Ook een spaarcampagne die jouw klanten meeneemt in een verhaal? Onze lijnen staan voor je open!

ONS GEHEIME RECEPT?!

Alle smeuïge details ontdek je in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.