Gebrs van Aarle

De puntjes
op de i

Cirkels rondmaken, punten op de i zetten, we houden ervan. Naast dat we dol zijn op van-A-tot-Z-projecten, zijn we voor jouw merk ook net zo graag de aanvullers of checkers van content. Zo ook voor Gebrs van Aarle en hun partnermagazine!

Gebrs van Aarle is een groothandel in aardappelen, groenten en fruit. Speciaal voor hun partners brengen zij twee keer per jaar een magazine uit: magAzine. Het gros van de lente/zomer-editie van dit jaar stond al, maar er mochten nog wat puntjes op de spreekwoordelijke i worden gezet. Denk hierbij aan een coverbeeld, een aantal recepten, ondersteunende fotografie en tekstcorrecties.

Receptontwikkeling

Een aantal spreads in het magazine gaan over recepten die bij de zomer passen. Hier zit ook een samenwerking met het bekende bananenmerk Chiquita bij. Voor deze spreads waren nog een aantal lekkere recepten nodig. Say no more! Met onder andere een recept voor een heerlijke banana bark heb je nooit meer bananen over.

Foodfotografie

Om deze recepten te ondersteunen én, niet geheel onbelangrijk, voor een tof coverbeeld met de directrice van Gebrs van Aarle waren er superzomerse foto’s nodig. Een van onze studio’s werd daarom omgetoverd tot een zomers paradijs. Met een knalgele chiquita-barbecue. En heel. Veel. Lekker. Zomers. Eten. Zit jij ook opeens helemaal in de foodfestivalvibes na het zien van deze foto’s?

Hiermee was magAzine compleet. Maar magAzine ging natuurlijk niet de deur uit zonder eerst driedubbel gecheckt te zijn. Onze tekstcorrector liet daarom geen enkele spel-, grammatica- of stijlfout de eindstreep halen. Tot slot regelden we het drukwerk voor Gebrs van Aarle. Hoppa, klaar om verstuurd te worden!

ONS GEHEIME RECEPT?!

Alle smeuïge details ontdek je in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.