Luxlight.
Het leven was nog nooit zo licht met Illumy in huis.
Luxlight, een middelgrote producent van platdakramen, ontwikkelde een nieuw en innovatief platdakraam. Met dit plakdakraam krijgt daglicht een zo groot mogelijke ingang tot de woning. Overdag én in de nacht. Het gemotoriseerde plisségordijn met geïntegreerde ledverlichting bootst namelijk daglicht na en geeft de gebruiker controle over de warmte en intensiteit van het licht.
De opdracht
Aan ons werd gevraagd om voor dit platdakraam een pakkende naam te verzinnen, het te presenteren als merk en ervoor te zorgen dat we de beoogde doelgroep activeren zodat zij een offerte aanvragen.
Levensverlichter
We bedachten de naam Illumy en positioneerden het nieuwe merk als een levensverlichter. In de communicatiestrategie slaan we de architecten en aannemers over en claimen een plekje in de oriëntatiefase van de consument. Met een simpele, maar krachtige visuele mechaniek inspireren we de doelgroep door te laten zien hoe Illumy het leven verlicht, zowel overdag als ’s nachts. We gaven vorm aan de onderscheidende merkidentiteit en activatie en vertaalden deze door in een website, online video’s, print, beurzen, outdoor en online communicatie.