Brabantia.
De producten van Brabantia zitten vol goede voornemens. Welk product strijk jij op?
Wanneer het einde van het jaar in zicht is, stapelen de goede voornemens zich weer op. Een mooi moment om op in te haken. Brabantia wilde aan het eind van 2018 schitteren met een creatieve ludieke campagne met als doel: meer online engagement. Wij wisten daar wel raad mee en nestelden ons aan de creatieve tekentafel.
Voornemens met een knipoog
Het resultaat? Twee weken lang vette posts op social media met een verrassend goed voornemen inclusief knipoog naar een product van Brabantia. Zo toverden we bij veel consumenten een lach op het gezicht. Samen met FindFactory zorgden we ervoor dat de juiste doelgroep werd bereikt via de social kanalen. Om de doelgroep nog wat extra te activeren kregen de mensen met de leukste comment onder de verschillende posts het product cadeau. Deze comments waren grotendeels positief van sentiment. Ook werd er in plaats van op de like-knop opvallend vaak op de love-, geweldig- en grappig-button gedrukt. De social interactie per 1.000 fans nam door middel van deze creatieve campagne met ruim 350% toe.