De keuken in met Coop - New. Brand Activators.
Scroll to top

Coop.

Van leerzame Tips & Tricks tot Recept-idee en Gangmakers video’s.

 

Coop (uitspraak: koo-op) is een coöperatie met ruim 300 supermarkten in Nederland. Deze supermarktorganisatie gelooft in de kracht van samen. Want samen bereik je meer. Niet gek dus dat ze dan ook graag samenwerken op het gebied van content, video en fotografie. Met onze ervaring in food zagen wij, en zij gelukkig ook, een perfecte match!

Van thema naar thema
Coop is dit jaar gestart met nieuwe overkoepelende thema’s. Elke twee maanden wordt er een thema in de winkel, op social media, op de website en het Aan de keukentafel magazine uitgelicht. Voor al deze communicatiemiddelen maken wij enorm veel content. En dat iedere twee maanden. Wij als ervaren contentmakers zijn er al jarenlang op ingericht om snel maar met behoud van kwaliteit hoogwaardige content te produceren. Met een op elkaar ingewerkt klein team schieten en draaien we in een mum van tijd alle Coop-content voor het desbetreffende thema in elkaar. En dat voor online, offline, instore en e-commerce. 

Sterk de winter door
Deze winter luidde een van de thema’s: Sterk de winter door. Voor dit thema maakten wij gave, ludieke en informatieve receptvideo’s van maximaal 1 minuut. In de leerzame tips & tricks video’s zie je op een snelle, simpele en duidelijke manier hoe je iets klaar kan maken. En in de inspirerende recept-idee video’s vind je de lekkere recepten uit het Aan de keukentafel magazine. Daarnaast maakten we ook een speelse gangmakers video voor Valentijnsdag. Deze content is zo goed in beeld gebracht dat puur en alleen door beeld te laten zien al duidelijk wordt hoe je het kan maken. 

De keuken in met Coopjeskoken
Ook voor de lekkere en gezonde Coopjeskoken recepten van Coop maken we video’s. Deze gerechten zijn voordelig en zet je binnen 30 minuten op tafel. Het doel van deze receptvideo’s is om de supermarktbezoeker aan het koken te krijgen. In sfeervideo’s geven we op een simpele en duidelijke manier een impressie van het gerecht. Tijdens het filmen en in de editing maken we gebruik van scherpte-diepte, inzooming-uitzooming en slow motion technieken. Hierdoor creëren we dynamische video’s die opvallen en er aantrekkelijk uit zien. 

Folderfotografie
Tot slot maken we ook content voor de folders van Coop. Hierin wordt de lezer aan de hand van aanbiedingen geactiveerd tot het maken van een gezonde en lekkere maaltijd. Wij brengen deze aanbiedingen zo in beeld dat iedereen meteen de keuken in wil duiken. Dat we een ruime keuken in onze eigen fotostudio hebben, is daarbij een groot voordeel. Want hierdoor staan alle gerechten verser dan vers op de foto. Zo zorgen we steeds weer voor aantrekkelijke themaspreads (zoals bijvoorbeeld van de pannenkoeken) en beelden van de voordeelmaaltijden voor in de folders van Coop.

folderfotografie
folderfotografie
folderfotografie
folderfotografie