De markt veroveren met een pakkende boodschap - New. Brand Activators. Scroll to top

De markt veroveren met een pakkende boodschap

SPAR.

Communicatiemiddelen voor een cool concept

Wat als je al een tof concept hebt, maar nog communicatiemiddelen nodig hebt om mee op acquisitie-pad te gaan? Middelen die precies de boodschap van je concept vertalen naar de juiste doelgroep? Exactamundo, dan klop je aan bij New.

Smart fridges

The Taste by SPAR

Dat toffe concept zijn de smart fridges van SPAR en Maas: grote koelkasten met een betaalunit vol verse broodjes, sandwiches, kant-en-klaar maaltijden, salades, wraps en/of snacks. Deze slimme koelkasten kun je als ondernemer neerzetten ter vervanging van catering of als extraatje voor eigen medewerkers. Het assortiment bepaal je zelf. De naam van dit onbemande, flexibele foodconcept? The Taste by SPAR. Een mooie samenwerking tussen twee merken waarbij SPAR het assortiment verzorgt en Maas de automaten.

Onbemand en ontzorgend foodconcept

Als ondernemer betaal je maandelijks een vast bedrag per maand en verder kun je, wat de koelkast betreft, achteroverleunen: door middel van tags op de producten weet SPAR precies hoe vol de koelkast nog is. Wanneer er producten aangevuld moeten worden, komen ze dat vanuit de dichtstbijzijnde SPAR-vestiging vers brengen. Producten die bijna over datum zijn, worden weer mee teruggenomen.

Smart fridge pittige kip

B2B-acquisitie

Behoorlijk ontzorgend voor bedrijven dus, zo’n smart fridge. Om alle informatie over dit foodconcept onder de aandacht te brengen bij bedrijven, zoals kantoren, universiteiten, logistiek en het openbaar vervoer, was er behoefte aan een aantal sterke B2B-communicatiemiddelen. Aan ons de taak deze te ontwikkelen. Om de boodschap bondig en helder te vertalen naar verschillende soorten content.

Websitedesign en video

Met de allesomvattende brochure die we voor hen hebben vernieuwd, gaan ze vanuit SPAR en Maas nu goed voorbereid op acquisitie-pad. Voor meer informatie over het aanlokkende concept belanden potentiële klanten op de website of landingspagina, waarvan wij ons hebben gebogen over de look en feel. Daar lezen ze de SEO-proof copy óf bekijken ze de informerende video die we op het hoofdkantoor van SPAR hebben geschoten. Of misschien zien ze The Taste by SPAR juist voorbijkomen op LinkedIn, waarvoor we een advertentie en posts hebben ontwikkeld.

POS-materiaal

Tot slot is het POS-materiaal – van vloerstickers in de vorm van voetstapjes die je leiden naar de koelkast tot rollup banners en posters – klaar om opgehangen te worden bij bedrijven die een slimme koelkast hebben staan. Al deze content wordt natuurlijk ondersteund door gelikte foto’s waar ons fotografieteam zich voor heeft ingezet.

Gerelateerde blogs