De stappen naar een bruisende beursstand Scroll to top

De stappen naar een bruisende beursstand

Van Hoeckel.

Lopen, proeven en winnen bij Zorgtotaal

 

Na drie jaar konden ze eindelijk weer live: Zorgtotaal in de Jaarbeurs Utrecht. Een driedaagse beurs voor professionals in de intra- en extramurale zorg waar je alles te weten komt over toekomstbestendige en duurzame zorg. Hierbij staan voeding, innovatieve hulpmiddelen, facilitaire zaken en gastvrijheid centraal. Ook Van Hoeckel had een standplaats weten te bemachtigen. En daarvoor mochten wij ‘het een en ander’ regelen.

Beursstand van Van Hoeckel

Van Hoeckel verzorgt goed eten en drinken, passend voor iedere zorgorganisatie. Superbelangrijk, en op de Zorgtotaal-beurs waren ze dan ook als een vis in het water. Hun beursstand was zo ingericht dat je aan de ene kant een gedeelte voor care (ziekenhuizen) had en aan de andere kant voor cure (zorginstellingen). Per kant werden twee van de concepten van Van Hoeckel uitgelicht. Groot en centraal in het midden van de stand vond je ‘de keuken van Van Hoeckel’. Al het eten van Van Hoeckel wordt namelijk vers bereid in eigen keuken.

Stappen naar gezonde voeding

Wandelen op een loopband, in gesprek gaan over stellingen als ‘Gezonde voeding is belangrijker dan lekkere voeding’, proeven van de versbereide gerechten uit de concepten én elke dag kans maken op prijzen door mee te doen aan de stappenchallenge, met als hoofdprijs een kookworkshop ‘Lekker koken met eiwit’ bij ZiN Inspiratielab voor 10 personen: Van Hoeckels beursstand nodigde uit om actief deel te nemen aan hun concepten. En daar werd enthousiast gebruik van gemaakt door de bezoekers!

Van idee naar stand

Álles rondom de beursstand hebben wij mogen verzorgen. Een flinke, maar superleuke klus. Als eerste bedachten we de propositie: Stappen naar gezonde voeding. Vervolgens realiseerden wij dingen als de online campagne en alle offline communicatiematerialen, het uiterlijk en de indeling van de stand (ze hadden een heus ziekenhuisbed met smoothie-infuus!), alle visuals, menukaartjes, een waardecheque, een turning card, de presentatie met stellingen achter de loopbanden en de grote, opvallende voetstappen op de grond met prikkelende tekstjes als: ‘Vanaf hier zijn het nog 400 voetstappen naar gezond eten’. We kijken met trots terug op de succesvolle organisatie van deze beurs!