CAMPAGNES
& ACTIVATIES

Breng je doelgroep in beweging. Zet aan tot actie. Dat doe je door impact te maken, relevant te zijn en in te haken op de actualiteit. Prikken op de juiste plek, beetje kriebelen onder neuzen of de gevoelige snaar raken. Impact die inslaat als een bom. Zonder de ravage, wel met confetti.

Marlon van der Heyden
ACCOUNTMANAGER
Marlon van der Heyden

Benieuwd wat we voor jouw merk kunnen betekenen?

Bij campagnes en activaties zijn de volgende onderdelen belangrijk:

Campagnestrategie

Wat is een campagne zonder plan de campagne? Het begint allemaal met het bepalen van je koers. Doelgericht en meetbaar. Duidelijke doelen en een heldere boodschap wijzen je de weg naar een succesvolle campagne. Wat wil je bereiken? Wat wil je zeggen? En wie is je publiek? Met een solide aanvalsplan kun je gericht keuzes maken om je doelen te bereiken.

Campagneconcept

De creatieve basis voor een ijzersterke campagne. Juist een creatief kernidee zorgt voor een kloppend verhaal. Als alles aansluit op die kern, is de cirkel rond. Het gaat er niet alleen om wat je brengt, maar ook om hoe je het brengt. Het campagneconcept vormt samen met de strategie de rode draad, waarmee we alle middelen consistent kunnen uitwerken en een succesvolle campagne kunnen uitrollen.

Campagnemiddelen

Werk je campagne uit in effectieve middelen. Van verrassende nieuwkomers tot traditionele media. Het menu aan middelen is mega. Dat lijkt lastig kiezen, maar met een goede strategie zijn het vaak logische keuzes. En dat hoeft niet altijd het meest voor de hand liggende te zijn. De uitwerking van deze middelen verzorgen we tot in de kleinste details. Zodat het voor de volle 100% klopt.

Customer journey

Je doelgroep begrijpen is essentieel voor een goede strategie. De consument kent verschillende fases in een klantreis. Tussen de eerste kennismaking en een uiteindelijke aankoop zitten meerdere stappen. Als je deze in kaart brengt, kun je daar slim op inspelen. Relevante content in elke fase zorgt voor een goede klantervaring. Daarmee weet jij je doelgroep aan je merk te verbinden.

Media-advies

Als je niet thuis bent in het medialandschap, zie je door de bomen het bos niet meer. Wij zoeken voor jou de juiste weg naar jouw doelgroep. Het juiste moment, de juiste plek. Met deskundig media-advies helpen wij je bepalen welke kanalen en middelen aansluiten bij jouw content en jouw publiek. En ook hier volgen we de ontwikkelingen op de voet, zodat we de boot niet missen.

Merkactivatie

Merkactivatie is goed voor een piek in je resultaten. Betrek je publiek direct en interactief bij je merk. Laat het publiek proeven, prikkel de consument met iets revolutionairs of zet aan tot actie. Doe je dit goed en zorg je er altijd voor dat je activatie aansluit bij je merkwaarden, dan heeft dit ook op de lange termijn effect. Het verstevigt jouw positie in het brein van de consument.

Contentmarketing

Content creëer je met een doel. Een strategische marketingaanpak gaat daaraan vooraf. Zoek je verbinding met je doelgroep, dan is contentmarketing bijzonder effectief. Met gerichte, relevante en aantrekkelijke content raak je mensen recht in het hart. Vanuit een sterke contentstrategie maken wij passende content voor jouw merk. En dat doen we volgens een weloverwogen, gevulde contentkalender. Want timing is alles.

Productactivatie

Soms lanceer je een nieuw product, soms kan een bestaand product wel wat aandacht gebruiken. Proefmonsters, testers, samples en demonstraties: laat je product voor zichzelf spreken en de doelgroep zelf de voordelen van het product ervaren. Dat is nog eens lekker scoren.

ONS GEHEIME RECEPT?!

Alle smeuïge details ontdek je in onze nieuwsbrief. Schrijf je nu in!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.