Print: content
met een body

Een mooi boekje op de mat. Een DM die je echt openmaakt. Een magazine dat je wil bewaren. In een wereld vol snelheid, is vertragen soms precies wat werkt.

Print is tastbaar. Het blijft liggen. Als je wil dat het blijft hangen, moet het wel kloppen. Van verhaal tot vorm. Van cover tot copy.

Lorem Ipsum
ONZE SPECIALIST

Waarom juist nu print?

In een tijd van digitale overvloed, biedt print je iets unieks. Print on point is rust, aandacht en beleving. Een boodschap op papier voelt vaak persoonlijker en krachtiger.

Perfect dus als je iets blijvends wilt zeggen. En met de juiste vorm en inhoud spring je eruit, zelfs (of juist) tussen de post.

Wat levert print op?

Print is nog altijd springlevend. Juist omdat je iets in handen hebt. En dat brengt jou:

  • Meer merkwaarde door oog voor detail
  • Aandacht zonder afleiding: alle focus op jouw verhaal
  • Tastbare merkbeleving die binnenkomt en blijft
  • Versterking van je merkidentiteit en merkervaring

Printmedia zijn daarmee ideaal voor loyaliteit, premiumproposities en activaties. 

Wij ontwikkelen creatieve, merkgerichte printmiddelen zoals:

  • Direct mail campagnes
  • Productbrochures en flyers
  • Magazines, lookbooks en jaarverslagen
  • Printadvertenties en posters
  • POS-materialen en offline activaties

Of het nu gaat om een glossy magazine of een slimme ansichtkaart met activatie; New zorgt dat het klopt.

Bij New kennen we de kracht van papier. Zo laten we print voor jouw merk spreken: 

  1. Vizier op de inhoud
    Wat wil je overbrengen en aan wie? Waarom heb je daar print voor nodig? Als we dat doel scherp hebben, is het tijd voor een volgende stap.
  1. Creatief concept
    De balans tussen copy, beeld en de drager. Het is een sweet spot en wij zoeken die op.
  1. Tekst en vorm
    Rake copy en treffend design. Samen zijn ze sterk.
  1. Productiebegeleiding
    Papiersoort, het formaat, de vouwwijze en de afwerking; wij denken met je mee.
  1. Distributie met resultaat
    Als jouw drukwerk van de pers rolt, dan stopt het niet. Want hoe komt het bij je doelgroep? En wat is dan het effect? We meten, verbeteren en we denken vooruit.

Bij New is print een premium kanaal. Het is de kans om iets blijvends te maken. We denken strategisch, we schrijven vlijmscherp en we ontwerpen met oog voor het merk, medium en het doel. Want wat gedrukt wordt, moet indruk maken.

Klaar om een indruk achter te laten?