Radio- en tv-commercials: opvallen in seconden

Radiospots en tv-commercials, deze klassiekers zijn nog altijd effectief. Radio en tv zijn de perfecte plek om de massa te bereiken met een sterk idee. Dan moet je het wel goed aanpakken. Of je nou 20 seconden zendtijd hebt of 6 seconden pre-roll: elke seconde telt. Je merkverhaal moet in één klap helder, raak en memorabel zijn.

Lorem Ipsum
ONZE SPECIALIST

Radio en tv nog steeds de moeite waard

Radio en tv zijn kanalen die nog altijd een groot bereik hebben. En met de frequente zichtbaarheid bouw je aan herkenning, vertrouwen en autoriteit. Naast het grote bereik is de attentiewaarde hoog. Doorscrollen is niet mogelijk. En binnen strakke formats is de creatieve impact groot.

Wat bereik je dan:

  • Aandacht bij het grote publiek
  • Herkenning en vertrouwen door de frequente zichtbaarheid
  • Snelle herkenning met je auditieve en visuele stijl
  • Perfecte koppeling met online touchpoints op je digitale kanalen

Wat maken we voor radio en tv

Om de aandacht van de massa te trekken, grote naamsbekendheid en autoriteit te genereren, helpen we merken met creatieve content voor radio en tv. Dat is niet alleen maar mooie audiovisuele content, we zorgen dat het werkt. We helpen je met:

  • Radiospots (kort, lang, serieel)
  • TV-commercials (klassiek, add-ons of tag-ons)
  • Sponsoring formats en bumpers
  • Pre-rolls en tv-inhakers
  • Storyboards, scripts, voice casting
  • Audioformats voor branded podcasts of campagnes

Audiovsiuele content voor het grote publiek is voor ons nog altijd geen massaproduct. Elk merk vraagt om een unieke uitwerking, middels een beproefde aanpak:

  1. Creatief concept
    We beginnen bij de kern van je merk en je boodschap. Dat is de basis voor een creatief idee dat reflecteert wat moet blijven hangen bij je publiek.
  1. Script en storyboard
    Dat concept volgt een script om het verhaal goed te vertellen. Met teksten die raken en beelden die spreken.
  1. Productie en regie
    Samen met regisseurs, studio’s en editors zorgen we voor een uiting die de aandacht weet vast te houden.
  1. Distributieplan
    We trekken een plan voor de juiste distributie. Want waar, wanneer en hoe komt je spot het beste tot zijn recht. En met die juiste timing en richting kunnen we andere kanalen versterken.

Wij denken niet in seconden, maar in impact. Of het nou 15 seconden radio is of 30 seconden tv: het moet kloppen. Creatief sterk, strategisch slim en geproduceerd op niveau.

Wil jij een spot die blijft hangen? Wij helpen je merk knallen op radio en tv. Met spot-on content.