Een premium kwaliteit hotdogconcept - New. Brand Activators. Scroll to top

Een premium kwaliteit hotdogconcept

Remia.

The hotdogrun has begun.


Een broodje worst? Dat is tegenwoordig iets te simpel verwoord. Een premium kwaliteit hotdog daarentegen laat iedereen watertanden. Het is duidelijk: de tijd van broodje worst is voorbij en de hotdog spant de kroon. Deze hotdogmanie wilde Remia niet aan zich voorbij laten gaan.

Samen aan de hotdog
Samen met drie andere gerenommeerde levensmiddelenfabrikanten brachten ze het totaalconcept The Upperdog op de markt. Dit hotdogconcept biedt de mogelijkheid aan tankstations en fastservicelocaties om direct aan de slag te gaan met premium kwaliteit hotdogs. Remia ontwikkelde speciaal voor dit concept de sauzen. Maar ook de hotdog, het broodje en de verpakking voor onderweg werden speciaal voor dit concept gemaakt door de andere fabrikanten. Dit resulteerde in een premium kwaliteit hotdog. Daarnaast werd de hotdog ook nog eens voor het oog van de klant vers bereid. Niet op de traditionele manier met ketchup en mosterd, maar als culinaire variant met verrassende toppings om helemaal in de trend te blijven.

Compleet startpakket
Voor dit concept werd een startpakket samengesteld. Dat moest natuurlijk ook naar buiten gecommuniceerd worden. Remia vroeg ons of we hen daarbij konden helpen. Dus we gingen snel aan de slag! We ontwikkelden sprekende communicatiemiddelen, ontwierpen een logo en namen de fotografie op ons. Daarnaast ontwierpen we een hotdogvel, de verpakking, banners, wobblers, een foodbook en receptkaartjes. Zo bood The Upperdog een mooi startpakket aan met bereidings- en bewaarinstructies, recepten, sfeerbeelden en POS-materiaal. Alles onder de noemer: Ultimate taste, premium quality.

upperdog
upperdog
upperdog
upperdog
upperdog
upperdog
upperdog
upperdog
upperdog