Hela.
Wil je de Hela nog eens aangeven?
Nog niet zo lang geleden kon je lezen over hoe we het onderste uit de fles halen voor Hela. Dus, hoe stak de lepel ook alweer in de saus? Wij hielpen het merk zich beter te profileren en meer lading te geven als Dé Smaakmaker. Door middel van een communicatiehuis, strategische campagne en creatieve concepten geven we de iconische rode fles, sauzen en dressings meer bekendheid.
De campagne benadrukte de kernwaarden van het merk en we creëerden nieuwe social formats om interactie met de doelgroep aan te moedigen. Het resultaat? Een frisse en smaakvolle brandingscampagne die het merk op een nieuwe manier onder de aandacht brengt.
Maar er zit nog meer in de fles!
Ken je René nog? Van onze vorige Hela-video? In dat astronautenpak op het huisfeest? (Nee? Geeft niet, wij vergeten ook weleens iets na een huisfeest, kijk hier de video terug.) Leuk toch?
Dat vond Hela ook en daarom hebben wij een tweede Smaakmaker gevonden die achter de fles verdwijnt. Meet Jos. Deze voetballer is Dé Smaakmaker op de club. Hij maakt snelle pasjes, geweldige goals en heeft in de kantine altijd het hoogste woord. Geweldig zo’n mens. Maar zelfs hij moet ruimte maken voor Dé Smaakmaker: Hela.
Bijna in het water gevallen
We schoten deze video in de ‘Parel van de Peel’ bij de voetbalclub N.W.C. Asten. We hadden een datum gekozen, alles geregeld en toen… regende het pijpenstelen. De héle dag. Op naar een nieuwe shootdatum dus – het is niet anders. Met een oog op het weerbericht werd er een nieuwe datum gepland. En met succes! Tijdens de nieuwe opnamedag scheen de zon volop. Eindelijk mocht Jos het veld op. Tijd om te shinen.
Na regen komt zonneschijn
Misschien komt Jos je wel bekend voor, in de kerstcampagne van Hela speelde hij ook de hoofdrol. De figuranten zijn medewerkers en bekenden van collega’s van Hela. Je hoort het al, de dag van de shoot was een zonovergoten dag vol bekende gezichten en gezelligheid. Wat kan ons werk toch mooi zijn!
Als ware snackliefhebbers vinden we het HELAmaal geweldig om met deze smaakmakers te werken. Wil je meer lezen over Hela? We hebben eerder een blog gemaakt over deze campagne én een interview met de Hela-familie.