Kia.
Zo zet je een Kia auto in de spotlight.
Met Kia werken we al sinds 2016 samen. En die samenwerking bevalt goed! Ons gezamenlijke doel? Het inspireren van ambassadeurs en leads genereren. En daarnaast natuurlijk ook consumenten overtuigen tot een aankoop, ze aanzetten tot het maken van een proefrit of ze verleiden tot het doen van een taxatieaanvraag. We ontwikkelen het gehele jaar door verschillende thema- en plankcampagnes waarin kennisdeling, technische ontwikkelingen of het inspelen op actualiteiten, trends & inzichten uitgelicht worden.
Voor elke campagne een andere haak
Met een creatieve haak maken we de campagnes opvallend en aantrekkelijk. Die haak is natuurlijk per campagne verschillend. Zo bedachten we de Kia speeddate (weken). In deze campagne kon iedereen die een beetje verliefd is op een Kia, maar nog niet helemaal overtuigd is een proefrit maken en veel voordeel krijgen. Daarnaast kon er ook een diner voor twee gewonnen worden.
Van een Zomerfestival tot Pasen
Ook met Pasen, van oudsher een belangrijk moment in de autobranche, wordt er altijd campagne gevoerd. We maakten mooie uitingen waarin we de consument overtuigden om een proefrit te boeken. Zo kreeg je in deze campagne wanneer je een proefrit boekte een time to momo reisgids en maakte je daarnaast kans om een citytrip te winnen. Ook tijdens de zomer wil Kia natuurlijk zichtbaar zijn. We werkten een Zomerfestival campagne uit waarbij zomerse prijzen gewonnen konden worden bij het doen van een taxatie.
Nóg meer campagnes
In andere campagnes zetten we juist de Kia heel erg centraal en laten we zien hoe mooi of kleurrijk ze zijn. De Kia Picanto is bijvoorbeeld verkrijgbaar in maar liefst 11 knallende kleuren. Dat mag gezien worden! En daarnaast heeft dit automerk ook erg mooie designmodellen die we juist weer heel strak presenteren.
Creatief met Kia
Er zijn dus genoeg manieren om een auto van Kia in de spotlight te zetten. Al deze ideeën werken we uit in verschillende middelen. Deze middelenmix is per campagne verschillend. Zo maken we onder andere dealeradvertenties, homepagebanners, e-dm’s, organische Facebookposts, Facebookcarrousels, Facebookadvertenties, nieuwsbrief afbeeldingen, autoruitstickers, landingspages, krachtige headings en overtuigende copy, banners, video/foto reportages en taxatiebrieven voor dit prachtige automerk. Een prachtige mix waar we het hele jaar door met heel veel plezier aan werken.
Zomerfestival
Time to momo
Design edition
Speeddate
Color edition