Klanten in de watten webportal - New. Brand Activators. Scroll to top

Klanten in de watten webportal

TUI at Home.

Bij een persoonlijk reisje hoort een persoonlijk cadeau.


Het allereerste bedrijf in de reisbranche met een gepersonaliseerde giftportal voor haar reisagenten: dat kan TUI at Home maar mooi zeggen. Deze franchisetak van TUI voor mobiele reisagenten (MRA’s) wil blijven innoveren. Daarnaast zoeken ze constant naar kansen in de markt om zich te onderscheiden van de concurrentie. Met een gepersonaliseerde gift portal doet ze dat zeker. En ook belangrijk: zo’n portal met gepersonaliseerde giften sluit perfect aan bij wat TUI at Home doet: reizen boeken die volledig afgestemd zijn op de persoonlijke wensen van het reisgezelschap.

Zo leg je je klanten in de watten
Deze exclusieve, gesloten webportal ontwikkelden wij met PimpYours.com voor TUI. Met de gepersonaliseerde gift portal konden de MRA’s hun klanten (onverwachts) extra in de watten leggen. Hoe? Door ze een persoonlijk cadeau te geven bij de boeking. In de giftportal konden de MRA’s kiezen uit een assortiment van 23 verschillende cadeaus. Ieder cadeau kon worden gepersonaliseerd. Dat kon met het logo van de MRA en een foto en/of tekst afgestemd op de klant. Het inzetten van zo’n giftportal was een unieke manier om de reisagenten te ondersteunen in de service naar hun klanten. De MRA’s konden zo de band met de klant verder verstevigen. En daarnaast was het voor de mobiele reisagenten een mooi tool die ze konden gebruiken om hun netwerk verder uit te breiden.

tui_mockups
tui
tui_editor

Gerelateerde blogs