DÉ SMAAKMAKER-
CAMPAGNE

Hoe haal je het onderste uit de fles in de markt van sauzen en dressings? Voor Hela ontwikkelden we een campagne die verder ging dan smaak alleen en het merk een extra betekenis gaf.

Smaakmaker Jos in de voetbalkantine met Hela curry op een tosti

Dé Smaakmaker

Die iconische fles van de Hela Kruiden Ketchup Curry Original: iedereen kent hem wel. Maar de link naar Hela bleek nog niet iedereen te maken. Hoog tijd dus om het merk lading te geven. Als eerste stap, als fundering van onze ideeën, bouwden we daarom een communicatiehuis. De verschillende aspecten van het merk zijn hierin georganiseerd en op elkaar afgestemd. Het resultaat is één duidelijk verhaal.

Herkenbaar karakter

We hebben vervolgens een campagne opgezet die de essentie van Hela duidelijk maakt aan alle saus- en dressingliefhebbers. Een kleine toevoeging aan de merknaam zegt het allemaal: Hela is dé Smaakmaker. Dat smaakt naar meer! De basis van deze campagne? Je hebt altijd wel een smaakmaker in je voetbalteam, op een feestje of op kantoor, maar uiteindelijk is er, vooral aan tafel, maar één echte smaakmaker: Hela. Deze saus gooiden wij over alle uitingen en concepten van Hela.

Nieuwsgierig geworden? Geïnspireerd? Snappen we! Check snel onze andere cases.