Op ons paasbest met deze projecten - New. Brand Activators. Scroll to top

Op ons paasbest met deze projecten

New. Brand Activators.

Geïnspireerd de paasdagen in

 

Het paasweekend staat weer voor de deur. En wij kregen de eer om niet één, maar vier leuke paasgerelateerde projecten te mogen realiseren. Iets met één ei is geen ei. Vandaag is het uitgelezen moment om deze projecten eens mooi te bekijken, toch? Kom je meteen lekker in de paassferen. Paas maar door, zei je? Snel verder lezen!

Sparen met Sligro

Al enkele jaren verzorgden wij alle middelen rondom de Guus Meeuwis-spaarcampagne van Sligro. Tot dit jaar. Nu kon je namelijk niet meer sparen voor een avondje kedeng-kedeng, maar wél voor een exclusieve Sligro-dag op Paaspop. Het Brabantse muziekfestival duurt dit jaar namelijk geen drie, maar vier dagen. Hiervan is de eerste dag volledig van Sligro. Met een waanzinnige line-up (hallo Goldband, Davina Michelle en Mental Theo) en tal van stands met het lekkerste eten en drinken. Want Sligro blijft natuurlijk wel Sligro. 30.000 Sligro-klanten kunnen hier bij zijn: exclusief bij Sligro spaarde je voor een gratis toegangsticket voor die o zo gewilde donderdag 6 april. Voor dé perfecte start van het festivalseizoen.

Dans, eet, drink en geniet

Net zoals voor Groots met een zachte G mochten we ook voor Paaspop x Sligro alle middelen maken. Maar met een eigen festivaldag voor Sligro werd het nog veel grootser dan alleen het ontwerpen en realiseren van middelen als spaarkaarten, kassabalkjes, folders, posters en kopstellingen. Dit begon bij het concept dat wij voor de speciale festivaldag mochten bedenken: Dans, eet, drink en geniet. Daarnaast ontwierpen we ook de aankleding van het festival zelf, zoals logo’s, animaties en video’s voor op de grote schermen in de tenten en bij de barren. Ook voor online zijn we flink bezig geweest: we maakten teaservideo’s, ontwierpen de line-up, e-tickets, social posts, email- en website-elementen én maakten een echte Sligro-Instagramfilter die je kunt gebruiken als je op het festival bent. Allemaal in de look and feel van Paaspop, maar dan wel met een Sligrosausje erover. Geen ticket bij elkaar weten te sparen voor deze geweldige dag? Gelukkig hebben we de door ons ontworpen middelen nog!

Sligro lenteinspiratiemagazine

Zeg je foodinspiratie, zeg je Sligro. Met elk jaar twee inspiratiemagazines – rondom kerst en rondom de lente – kun je bij horecagroothandel altijd terecht voor verbluffende gerechten en producten. En in de lente-editie kun je ook dit jaar weer volop terecht voor de lekkerste paasgerechten, -zoetwaren en -dranken. Gefotografeerd, geschreven en gedesignd door ons. Voor nog veel meer lenteinspiratiemagazine, check deze blog!

Coop

Voor Coops ‘Zet je tanden in Pasen’ mochten wij de gehele thematiek verzorgen. Met dit concept biedt Coop online heerlijke foodinspiratie. Van kleine tipjes tot hele receptideeën. Van speels kinderontbijt tot uitgebreide paasbrunch. Van gevulde eitjes met een twist tot ‘croffles’ – een kruising tussen een croissant en wafel. Alle online beelden, zoals de (paid) social posts, websitebeelden en video’s, zijn door ons gemaakt. Een superleuke klus voor onze foto- en videografen. Watertanden geblazen!

De Groene Weg

Ook biologische online slager De Groene Weg is niet vies van wat lekkere paasinspiratie. Zo vind je online bijvoorbeeld bijvoorbeeld het recept voor deze heerlijke variatie op eggs benedict met runderrookvlees. Gefotografeerd door, inderdaad: ons!

Eggs Benedict pasen

Gerelateerde blogs