New. Brand Activators.
Raken met inhaken
Je merk of product op een leuke manier onder de aandacht brengen bij je publiek? Dat doe je met een rake inhaker. Gedurende het jaar zijn er talloze kansen, voor en minder voor de hand liggende, om je moment te pakken. We hebben een aantal tips voor je. Besteed je het liever uit? Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Goede inhaker bedenken
Om een pakkende inhaker te bedenken, zijn er een aantal factoren belangrijk. De eerste en belangrijkste spreekt voor zich: wees origineel. Zorg daarnaast voor een goede timing. Natuurlijk is het leuk om in te haken op een (inter)nationale feestdag, maar denk ook eens aan actuele of verrassende gebeurtenissen. Hou daarnaast altijd je merkidentiteit én doelgroep in gedachten bij het bedenken van een inhaker. Hij moet wel relevant zijn.
Inhaker voor jouw merk
Geen inhaaktalent? Wij helpen je graag. Met verschillende inhaakopdrachten in het archief hebben wij de inhaaksmaak ruimschoots te pakken. Van kerst tot complimentendag en van Moederdag tot de kortste dag van het jaar: voor onszelf én voor merken als Hela, Plaza en Sligro – scroll maar eens verder – hebben wij in de brainstormkamer gezeten. Om vervolgens met dat merk op het juiste moment in het hoofd van de gewenste doelgroep binnen te rollen. En zeg nou zelf: da’s toch een fijne plek om te zitten.
Smaakmakende inhakers
In het kader van ‘eerst zien, dan geloven’ hebben we een kleine selectie inhakers voor je op een rijtje gezet. Ben je ook klaar om jouw doelgroep te raken met krachtige inhakers, maar kun je wel wat hulp gebruiken? Onze lijnen staan voor je open!