Willy Fitters
Strategy director en teamleider strategie & concept
Willy weet complexe vraagstukken kraakhelder te maken. Hij duikt in marktgegevens, analyseert de data en haalt precies naar boven wat ertoe doet. Want pas als de basis klopt, kan een merk écht gaan leven. Analytisch en overtuigend positioneert hij merken waar ze horen: midden in het hart van de doelgroep. Analyse aan, ego uit. Zo komt hij tot strategieën die blijven plakken.
‘’Mijn favoriete merk? Spotify. Ze hebben de muziekwereld op z’n kop gezet met een slimme missie, gebruiksvriendelijke app en creatief design. Van gepersonaliseerde playlists tot Spotify Wrapped: datagedreven en creatief in één.’’
Fun fact:
is al bij New vanaf het allereerste begin
At eens:
een bonbon met gouden sprinkhaan
Vrije tijd:
muziek luisteren en maken, tennissen, lekker eten en drinken
Krijgt inspiratie van:
samenwerken met collega’s en klanten, kunstenaars en designers, live-muzikanten en inspirerende cases
Willy in 3 woorden:
motiverend, creatief, strategisch
‘’Mijn favoriete merk? Spotify. Ze hebben de muziekwereld op z’n kop gezet met een slimme missie, gebruiksvriendelijke app en creatief design. Van gepersonaliseerde playlists tot Spotify Wrapped: datagedreven en creatief in één.’’
Fun fact:
is al bij New vanaf het allereerste begin
At eens:
een bonbon met gouden sprinkhaan
Vrije tijd:
muziek luisteren en maken, tennissen, lekker eten en drinken
Krijgt inspiratie van:
samenwerken met collega’s en klanten, kunstenaars en designers, live-muzikanten en inspirerende cases
Willy in 3 woorden:
motiverend, creatief, strategisch
Benieuwd naar de favoriete merken van andere teamleden? Check het hier.