Jeroen Brekelmans - New. Brand Activators. Scroll to top

Jeroen Brekelmans

Art Director

Winkelen met zijn vriendin? Graag! Maar dan niet per se om nieuwe kledingcombo’s te raten. Met zijn constante honger naar nieuwe formules, merken en uitingen geeft Jeroen zijn ogen graag de spreekwoordelijke kost. De winkeluitstraling, point-of-sales-materialen en verpakkingen: Jeroen gaat er lekker op. Vooral als alles tot in de puntjes op elkaar aansluit, want ook van details gaat zijn hartje sneller kloppen. Van een high end merk tot een echte retailknaller of een informatieve dienst, als het maar klopt, dan klopt het.

Meest aantrekkelijke merk:
G-star, het spijkerharde kledingmerk van Nederlandse bodem. In ’96  liep ik al in de Elwood jeans en nog steeds is deze jeansmaker favoriet. Toch knap hoe je spijkerstof al 25 jaar het RAW-gevoel mee kan geven waardoor je je net een tikkeltje stoerder voelt. Alle uitingen vanuit G-star zijn dan ook spot-on. Sterk herkenbare kledingdesigns, prachtige winkels met ruwe materialen, krachtige fotografiestijl met stoere modellen en campagnes die off- en online perfect worden uitgerold. Daar bovenop spraakmakende collabs met o.a. Pharrel, Henk Schiffmacher en Snoop Dogg maakt dat ik fan ben van hardcore denim!’