Joost van Roosmalen - New. Brand Activators. Scroll to top

Joost van Roosmalen

Culinair adviseur

De weg naar (culinair) succes is er een die Joost met plezier bestormt. Hobbels op de weg? Graag! Joost gaat er niet omheen, maar dwars doorheen. Is het niet bij New, dan wel op zijn gravelfiets. Zijn motto? Met doorzettingsvermogen is alles haalbaar. En zo is het.

Meest aantrekkelijke merk:
‘Dan denk ik aan koks die van zichzelf een merk hebben gemaakt. In Nederland is Miljuschka daar een perfect voorbeeld van: dagelijks nieuwe recepten, een eigen magazine, foodfestivals en een hele community. Jamie Oliver heeft dat 25 jaar geleden natuurlijk als geen ander gestart. Wie heeft er geen boek van dit “merk” in z’n kast staan? Met Instagram zijn er steeds meer van deze mensen gekomen. Ik kan echt genieten van @oliviatied: supergave recepten die ze arrogant presenteert met altijd weer die middelvinger. Dat maakt het voor mij ook echt een merk.’