Kim Vereijken - New. Brand Activators. Scroll to top

Kim Vereijken

Stagiaire

Volgens Kim zijn handjes er om te laten wapperen. Om dingen aan te pakken. Om een handje mee te helpen. Om elke kans om te ontdekken, ervaring op te doen en haar kennis te verbreden aan te grijpen. En in haar vrije tijd gaan Kims handjes het liefst de lucht in. Onder het genot van een drankje en fijn gezelschap.

Meest aantrekkelijke merk:
“Bavaria. Naast dat ik geboren en getogen ‘Lieshoutenaar’ ben, heb ik ook veel bewondering voor dit bedrijf. Al zeven generaties lang blijven ze bij hun identiteit en maken ze gebruik van dezelfde familie-ingredi├źnten. Familie Swinkels hield zich destijds als een van de weinige brouwerijen uit de omgeving staande door in te spelen op de veranderingen in de markt. Zo stapten zij in 1925 over op het gisten van laaggisten bier, ook wel bekend als pils, en deden ze dit ook met het eerste alcoholvrije bier en later alcoholvrij witbier. Door te luisteren naar de vraag in de markt bliezen ze opnieuw leven in een stagnerende markt.”