Wesley van der Heijden - New. Brand Activators. Scroll to top

Wesley van der Heijden

Designer

Veel doen. Licht denken. Zo fixt Wesley in sneltempo een hoop next level designs. Binnen de lijntjes of helemaal los? Met een grafische skillset van heb ik jou daar, een brok aan bureauervaring en wat creatieve kopkronkels maakt hij van elke opdracht een sterk staaltje design.

Meest aantrekkelijke merk:
‘Star Wars. Jeugdsentiment én van deze tijd. Het neemt je mee naar een andere wereld waar fantasie en verhaal de koers bepalen. Een constant gevecht tussen goed en kwaad. Velen kunnen zich met de personages identificeren. De ouders van kinderen, de strijders, de avonturiers, de gekkies en de wannabees. Deze quote van het personage Yoda blijft mij inspireren: “Try not! Do. Or do not. There is no try.” Met de ijzersterke en herkenbare soundtracks, de opening crawl, het beeldmerk en de merchandise is Star Wars niet meer weg te denken uit menig nerds bestaan. Zo ook niet uit de mijne.’