Willy Fitters - New. Brand Activators. Scroll to top

Willy Fitters

Strategy & account director

Stilstaan? Onmogelijk voor de ratelende bovenkamer van deze merkbouwer. Met een breinkracht van heb ik me jou daar laat ie merken groeien en bloeien. Stond aan de wieg van New, pakte met het team de Esprix reclameprijs en strooit al zijn kennis zo, whoop, jouw hersenpan in. Van brainwork naar teamwork, go, go, go!

Meest aantrekkelijke merk:
‘LEGO. Je hoeft maar één steentje te zien en je weet dat het LEGO is. Simpele, maar kwalitatief hoogwaardige bouwsteentjes, die zorgen voor plezier. Klassiek speelgoed dat blijft vernieuwen en creativiteit en oplossingsgericht denken van jong tot oud stimuleert. In 2019 is er een nieuwe belevingslaag toegevoegd door bouwsets te combineren met mobile gaming door augmented reality. Zo blijven ze bouwen aan hun merk. Altijd vanuit hun kernwaarden en strategie.’ #leggodt #play-well