POS-materiaal in allerlei vormen en maten Scroll to top

POS-materiaal in allerlei vormen en maten

KIA

De Kia Pitstop Dag in een mooi jasje

 

Grote kans dat je bij een pitstop direct denkt aan de Formule 1. Aan onze Max, of zijn geduchte tegenstander Hamilton. Aan die fijne zondagmiddagen voor de buis. Misschien wel met een biertje in de hand. Chipje erbij. Alleen of met vrienden. Maar de Kia-rijders onder ons denken inmiddels misschien ook wel aan hun eigen pitstop. Zij werden namelijk uitgenodigd om bij de dichtstbijzijnde Kia dealer zelf een pitstop te komen maken tijdens de Kia Pitstop Dag. En dat fijne POS-materiaal om de showrooms mee aan te kleden? Dat verzorgden wij.

Kilometers tellen
We rijden wat af met z’n allen. Natuurlijk naar het werk, maar ook rijdienst voor het voetbal van de kleine, klussen bij je vader, een boodschapje hier, een pakketje wegbrengen daar, een etentje bij je schoonmoeder, naar de bossen met de hond, wat laten doen aan je haren, nagels én huid onder de noemer selfcare en in het weekend ook nog even die open dag bezoeken met de oudste. De kilometers op de teller lopen gestaag op gedurende de weken. Niet alleen de Formule 1-auto’s hebben daarom een pitstop nodig; voor onze eigen trouwe vierwielers is het ook geen overbodige luxe.

Grondige check-up
Kia heeft daarom een speciaal cadeautje voor alle Kia-eigenaren: de Kia Pitstop Dag. Op deze dag mogen alle Kia-rijders een pitstop komen maken bij Kia dealers. Zij doen gratis een grondige 10-puntencontrole en checken onder andere de verlichting, banden, accu en verschillende systemen, zodat jouw bolide winterklaar is. Of het nou een natte of witte winter wordt – want in Nederland weet je het immers nooit. Na deze check-up ontvingen de Kia-eigenaren tot slot een leuke give away en konden ze, vol vertrouwen, weer op naar huis. Of dat etentje bij schoonmoeders.

POS-materiaal
Voor deze speciale pitstopdagen was er point-of-sales-materiaal nodig, zodat in één oogopslag duidelijk zou zijn: hier is de Kia Pitstop Dag bezig en kun jij je auto laten controleren. New was de gelukkige om een point-of-sales-pakket te mogen realiseren voor Kia’s pitstopdagen. Geheel volgens de nieuwe huisstijl van Kia – want recent veranderden zij hun hele corporate identity – ontwierpen en ontwikkelden we de POS-materialen in de minimalistische, chique stijl van Kia. Met deze beachflags, spandoeken, raamstickers, vlaglijnen en presentatieblokken werden de dealershowrooms vervolgens aangekleed en konden de eigenaren van een Kia hun eigen pitstop maken.

Dus de volgende keer dat we Max aanmoedigen? Dan denken we ook weer even aan die Kia showrooms met de chique uitingen van onze hand. En jij hopelijk ook.