Precies het juiste gezicht aan je merk met branding - New. Brand Activators. Scroll to top

Precies het juiste gezicht aan je merk met branding

Sligro Food Group.

Jolie: une très jolie sirop

Koffie-, cocktail- en overige siropen tegen een superscherpe prijs: een nieuw private label voor Sligro, op het punt om de Nederlandse en Belgische markt te bestormen. De naam stond al, wij mochten de puntjes op de i zetten door dit gloednieuwe merk een visuele identiteit en dus gezicht te geven.

Jolie zomer

Branding

Maak kennis met Jolie! Van spannende cocktails op een zomers feestje tot mooie frappucino’s op een koude winterdag: met tien mooie smaken biedt elke siroop van Jolie een unieke smaakbeleving. Nu nog een sterke branding, wat natuurlijk alles te maken heeft met de juiste associaties creëren bij de juiste doelgroep. Voor Jolie zijn dit de associaties gezellig, aantrekkelijk, hip en herkenbaar. De verpakking moet overtuigen van kwaliteit en de klant moet zin krijgen om met Jolie aan de slag te gaan.

Concept

Wij kregen daar in ieder geval heel veel zin in! Met bovenstaande wensen en informatie werkten we een aantal conceptvoorstellen uit. Het winnende concept staat voor elegantie en tijdloosheid: Jolie is klassiek, maar wel van nu. Ze mag gezien worden, maar is bescheiden. Je weet wat je aan haar hebt, maar ze verrast door haar rijke smaak. Haar elegante naam rijmt met het karakter van dit kwaliteitsmerk. Met Jolie laat je zien dat jij met jouw zaak gaat voor kwaliteit.

Logo-ontwerp en packaging design

Het concept vertaalden we vervolgens door naar de gehele branding en visuele identiteit van het merk, met onder andere een logo en etiketten. Inmiddels is de markt bestormd en vind je in de winkel en online deze hoogwaardige siropenlijn met een speels, kleurrijk en Frans uiterlijk. Met ronde vormen en wit als basis. Très jolie! En zeg nou zelf: hier krijg je toch helemaal zin van om aan de slag te gaan met Jolie?

Jolie siroop

Gerelateerde blogs