Shinen met een campagne voor i-mop Scroll to top

Shinen met een campagne voor i-mop

I-Team Global.

De vloer schoonmaken met een lach

 

Gemakkelijk, efficiënt en met een hoog fun-gehalte schoonmaken? Vooral dat laatste klonk ons niet superrealistisch in de oren. Tótdat we kennismaakten met i-team global en hun i-mop. Want het is heus waar: de i-mop heeft het karakter van schoonmaken voorgoed veranderd.

Shinen met de i-mop

De i-mop is een innovatief product waarmee je de vloer binnen no time blinkend schoon krijgt. Je-kunt-hier-van-de-vloer-eten-schoon. Want de i-mop wordt steeds vernieuwd en zoekt de technische grenzen op, waardoor de i-mop altijd de beste versie van zichzelf is. O, en daarbij houden ze ook nog eens zoveel mogelijk rekening met het milieu. Allemaal mooie eigenschappen die wij graag in de campagne voorbij wilden laten komen. Want inderdaad: wij mochten voor de i-mop aan de slag!

Shiny concept

Samen met het team van i-team professional hebben we het concept voor deze campagne opgezet. Door de juiste unique selling points van het product te benadrukken met een mooie, duidelijke visuele stijl bevestigden we de sterke kanten van de i-mop als de ultieme machine in de markt. We zorgden voor een ijzersterke visuele doorvertaling en hebben de uitrol van de campagne opgezet. Deze uitingen shineden op een event voor partners en in de social campagne.

Shiny social media

Met verschillende uitingen in de merkfase, zoals ‘innovate faster’, ‘continue to push the limits’ en ‘create sustainable solutions’ brachten we de i-mop en de unique selling points onder de aandacht bij het publiek op het wereldwijde web. De revolutie van de i-mop stopt nooit, dus lieten we bijvoorbeeld de tijdlijn zien van de i-mop: van geen draden meer in 2016, naar meer power voor grote ruimtes in 2018 en parking support in 2021. Zeg nou zelf: je krijgt bijna zin om je bedrijf of publieke ruimte te gaan boenen, niet? Bíjna. Met een i-mop is het in ieder geval zo gepiept!