Shinen met een nieuwe merkidentiteit - New. Brand Activators. Scroll to top

Shinen met een nieuwe merkidentiteit

Shit or shine.

Met als kers op de taart: een billboard langs de A2

 

Als je te horen krijgt dat jouw merk op een billboard langs de snelweg mag komen te staan, wil je natuurlijk de állerbeste versie van je merk laten zien. Dan wil je in het oog springen. Stralen. Shinen. En als je merkidentiteit hiervoor wel een opfrisser kan gebruiken, klop je natuurlijk aan bij New.

Shinen na een shitperiode

Shit or Shine is een online platform voor vrouwen die kanker hebben of hebben gehad. Het platform biedt een online magazine, challenges, trainingen en een CoachClub voor een beter herstel na die verschrikkelijke ziekte. Want nadat je ‘beter’ bent verklaard, start pas echt het herstel, al kan dat voor je omgeving mogelijk anders lijken.

Brochure Shit or Shine

Leef!

Met Shit or Shine wil oprichtster Elsbeth Slippens zeggen: wil je je shit blijven voelen of wil je gaan shinen? Wil je lijden of leiden? Shit or shine: jouw keuze! Met een immense dosis optimisme helpt het platform deze vrouwen het leven weer op te pakken. En daar hoort natuurlijk een positieve merkidentiteit bij.

NEWe stijl

Toen de vraag kwam of wij een frisse saus over Shit or Shine konden gieten, gingen onze designers meteen aan de slag. Met véél enthousiasme. Want wat een mooi merk om iets voor te kunnen betekenen! We wilden de denkbeeldige gieter vullen met een hippe, professionele en mooi vrouwelijke saus, maar vooral: de positiviteit moest er vanaf spatten. Dit is immers de rode draad door het platform.

Een merkidentiteit die shinet

Et voilà, na een tijd van schetsen en schrappen lag daar de kersverse merkidentiteit van Shit or Shine. In lijn met deze nieuwe stijl ontwierpen we een logo, brochure en natuurlijk: de billboard. Heb jij hem al ontzettend zien shinen langs de A2? De reacties over de nieuwe merkidentiteit waren in ieder geval fijn: niet alleen van de mensen van Shit or Shine zelf, maar ook op de socials regende het complimenten. En dat de doelgroep erop aanslaat, is natuurlijk een pluim die je dolgraag ontvangt!

Gerelateerde blogs