Want met een spraytje WD-40 gaat niks stroef! Scroll to top

Soepel een online mediacampagne uitrollen

WD-40.

Want met een spraytje WD-40 gaat alles soepel!

 

Nieuw bij New: WD-40! Een wereldberoemd merk dat al sinds 1953 het leven net een tikkeltje makkelijker maakt met hun waterverdrijvende spray. Goed voor smeren, reinigen, het oplossen van roest, het verdringen van vocht, het stoppen van piepen en kraken en nog veel meer.

Winnende pitch
Toen we door WD-40 werden gevraagd mee te doen aan de race om een mooie campagne in 2023 uit te rollen, gingen we meteen aan de slag. We wilden de beste pitch éver neerzetten. Want hoe gaaf is het om voor zo’n mooi merk te mogen werken? Ons stinkende best werd beloond: we wonnen de pitch! De campagne? De Repair Don’t Replace-challenge.

Repair Don’t Replace
De naam zegt het al: tijdens deze challenge daagt WD-40 mensen uit om dingen te repareren in plaats van te vervangen. Want het is niet alleen leuk om daarmee bezig te zijn, het is ook nog eens lekker duurzaam. De pre-campagne is achter de rug, vanaf 1 maart gaat de campagne officieel van start. Tot 31 oktober maak je met jouw reparatieproject kans op mooie klusvouchers, met een totale prijzenpot van ruim €10.000,-.

Online mediacampagne
Wij dragen onze steen bij in de vorm van het uitrollen van de online mediacampagne, in samenwerking met Vindkracht13. De campagne loopt wereldwijd, maar wij zijn verantwoordelijk voor de Benelux. Alle uitingen maken we daarom op in het Nederlands én Frans. De campagne bestaat uit verschillende onderdelen, zoals de winnaar van de maand, voor-en-na-foto’s en een onderdeel over zogenoemde repair hero’s.

User generated content
Een groot deel van de content die we gaan inzetten tijdens de challenge, zal user generated content zijn; beeldmateriaal van projecten die deelnemers hebben geüpload. We hebben formats opgemaakt voor elk onderdeel van de campagne, waar we later de content van de deelnemers in kunnen plaatsen. Deze gebruiken we voor zowel organisch als paid media.

Ook meedoen aan de Repair Don’t Replace-challenge?
Dat kan, leuk! Leg jouw reparatieproject vast in foto’s en/of video en upload je content via deze link. Wie weet word jij wel een van de maandwinnaars en win jij klusvouchers ter waarde van €440,-. Óf win de hoofdprijs: €1500,- aan klusvouchers. Wij zijn duimende voor je!

Gerelateerde blogs