Scroll to top

Food

Online foodshopping, local food, vegan, verse sapjes, (alcoholvrije) drankconcepten, seizoensgebonden, thuisbezorgd, gezondheid, maaltijdboxen, duurzaamheid. De foodsector smaakt iedere dag naar meer en breidt zich alsmaar verder uit. Foodconcepten schieten als paddenstoelen uit de grond en de consument smult ervan. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw product, dienst of merk tussen al die concepten opvalt?

Het denken buiten de gebaande paden en het ontwikkelen van innoverende concepten is daarom belangrijker dan ooit. Constant in de gaten houden waar jouw doelgroep zich bevindt, wat hij denkt en doet en hoe hij eet en drinkt is hierin cruciaal.

Hoe we vandaag de dag tot ons eten komen is meer standje snelkookpan dan slow cooker. Kwalitatief en vers eten, maar er niet te veel moeite voor doen is wat de consument wil. Voor unieke, persoonlijke belevingen zijn we bereid te betalen. Maar voor de dagelijkse boodschappen is prijs vaak leidend. Daarnaast moet voedsel een verhaal vertellen. Waar komt mijn eten vandaan? Hoe is het geproduceerd? De impact op het milieu, meer oog voor dierenwelzijn, minder verspilling en fair trade zijn zaken waar steeds meer waarde aan wordt gehecht.

Foodinspiratie halen we uit kookprogramma’s, kookboeken en magazines. En ook online raken we geïnspireerd om de keuken in te gaan en dingen uit te proberen door verrukkelijke foodfotografie, opvallende stopmotionfilmpjes en handige kookvideo’s. Het visuele plaatje bepaalt de smaak en is net zo belangrijk als de kwaliteit van voedsel. Iets wat er lekker uitziet prikkelt de zintuigen en stimuleert verkoop. Ook verpakkingen van producten kunnen veel doen. Hoe val je op in het schap? Hoe zorg je voor de juiste uitstraling?

Iedereen wil zijn product, dienst of concept aan de etende mens brengen en de lekkerste foodcontent op tafel zetten. Van groothandels, supermarkten en restaurants tot leveranciers en producenten. Met onze packaging designers en foto- en videospecialisten transformeren wij jouw producten of diensten in de lekkerste en aantrekkelijkste creaties.

Hiermee helpen en brengen we de beoogde doelgroepen in beweging. Hap voor hap en stap voor stap prikkelen we zintuigen met behulp van vernieuwende en verrassende (social media) content, campagnes, activaties en concepten. Zo laten we de smaakpapillen van de consument steeds opnieuw weer hunkeren naar al dat lekkers.

Sligro | Sligro ISPC | Van Hoeckel | Remia | Smeding | Maison | Die Port van Cleve | Heineken | Sparerib Express | Appel | Lebo kaas | La Coquerie | Friesland Campina