Je hebt ‘t verdiend: verwen jezelf met Spare Rib Express Scroll to top

Je hebt ‘t verdiend: verwen jezelf met Spare Rib Express

Spare Rib Express.

Vier smakelijke campagnevideo’s

 

De laatste periode van het jaar sluiten we immer en altijd af met een knaller. Zo ook voor Spare Rib Express, waarvoor we een activatiecampagne hebben mogen lanceren voor iedereen die het wil horen: pak die menukaart van Spare Rib Express er maar bij, want je hebt het verdiend!

Je hebt het verdiend

Want bij New zijn we het er unaniem over eens: hoe groot of klein je taak op je to-do-lijst ook is, na elk vinkje mag je hartstikke trots zijn op jezelf. Dat bracht ons op een idee voor Spare Rib Express. Lange werkdag gehad? Je hebt een lekkere maaltijd verdiend. Maar ook: een overhemd gestreken? Je hebt het verdiend (want wat een vervelend werkje is dat!). Een gaatje geboord en dat schilderij opgehangen wat al drie weken stond te verstoffen? Je hebt het verdiend. Je hebt er immers hard voor gewerkt, dus trakteer jezelf!

De videostudio in

Nadat het concept stond, zijn we aan de slag gegaan met de content. We regelden een model in onze videostudio en produceerden de basis van vier campagnevideo’s met de inmiddels welbekende boodschap: je hebt ‘t verdiend. Deze hebben we slim (al zeggen we ‘t zelf) samengesteld uit bestaand, bewegend, statisch én nieuw materiaal. Vervolgens werden de video’s geoptimaliseerd en aangepast voor allerlei verschillende kanalen. De video’s check je hieronder!

O, en deze blog helemaal gelezen? Doe eens gek en neem een kijkje bij Spare Rib Express. Je hebt ’t verdiend!

Gerelateerde blogs