Activatiecampagne vol vleesverrassing - New. Brand Activators. Scroll to top

Activatiecampagne vol vleesverrassing

Hulscher’s Amsterdam.

Was het nou sneak- of steakpreview? Niet nadenken, gewoon scannen.


Vis of vlees? Bij restaurant Hulscher’s in Amsterdam zijn beide specialiteit. Deze famous steak – premium grill – sea food bar ligt op een unieke locatie. Namelijk op de Dam met uitzicht op de Nieuwe Kerk.

Verrassende merkactivatie
Na een grootse verbouwing bedachten we een verrassende activatiecampagne vol vleesverrassing. Het doel? Zoveel mogelijk mensen, van toerist tot ras-Amsterdammer, naar het restaurant trekken. Via een outdoorreclame bij de bushalte aan de overzijde van het restaurant nodigden we de doelgroep op een ludieke manier uit voor een steakpreview. Door nieuwsgierigheid te wekken activeerden we alle vlees- en visliefhebbers om de QR-code op de abri te scannen en een bezoek te brengen aan het vernieuwde sfeervolle restaurant. Daarnaast maakten alle nieuwsgierige aagjes die de QR-code scanden kans op een life voorproefje. Een heerlijke steak werd dan vanuit de keuken door een gastvrouw of gastheer naar buiten gebracht. Dat leverde, in reallife en op social media, een hoop lachende en positieve reacties op!

Hulschers
Hulschers