Een sprankelende brochure vol kerstpakketten - New. Brand Activators. Scroll to top

Een sprankelende brochure vol kerstpakketten

Sligro Food Group.

Van concept tot eindproduct

De feestdagen, het blijft een van onze favoriete periodes. Gezellig genieten van het heerlijkste eten. Sign us up! Dit is ook het uitgelezen moment om je waardering voor anderen te tonen met een geschenk of gebaar.

Hoe laat je die waardering blijken als werkgever? Naast positieve feedback en schouderklopjes, kun je ook je dankbaarheid tonen met een kerstpakket. Sligro heeft een afdeling die het hele jaar bezig is met dit soort geefmomenten. Hier ontwikkelen ze kerstpakketten die ze presenteren in een brochure, evenals een mooi assortiment aan op maat gemaakte pakketten. Van groot tot klein en in allerlei thema’s. We bedachten een NEW concept en creëerden diverse off- en online communicatiemiddelen om de kerstpakkettenbrochure dit jaar opnieuw indrukwekkend te maken.

Kerstpakketten brochure Sligro

Een ander laten stralen

Wij mochten aan de slag met de brochure en website van de kerstpakketten. Sligro wil met de pakketten een extra ervaring geven aan je blijk van waardering. Wij bedachten het concept: sprankelen met kerst. Maar hoe laat je iemand sprankelen? De echte magie zit in de gedachte achter geschenken. Er gaat niets boven het ontvangen van iets waar echt over is nagedacht en dat bij je past, toch? 

Om dit mogelijk te maken heeft Sligro verschillende soorten kerstpakketten samengesteld. Denk aan thema’s als duurzaamheid en verwenmomenten. Elk pakket vertelt een eigen verhaal en er is voor ieder wat wils. Wil je het nóg persoonlijker maken? Dan kun je ook een pakket op maat laten samenstellen.

Sprinten om te sprankelen

Wat deze opdracht tot een feest maakt is de grote brochure. Van concept tot bladplank en van copy tot fotografie. Kerst lag nog vers in ons geheugen toen we in februari al mochten nadenken over deze editie. Vooral onze fotografen hebben bij dit project extra stappen gezet om de brochure tot een succes te maken. Zij hebben op twee locaties maar liefst drie weken lang geschoten.

Daarna was het de beurt aan onze getalenteerde designers en woordkunstenaars. Zij stortten zich vol passie op de opdracht en gaven leven aan de brochure, verpakkingen en andere communicatiemiddelen. Het eindresultaat? Materialen die de onmiskenbare Sligro-vibe uitstralen met een moderne twist.

Conceptpresentatie

NEW looks

In elk van Sligro’s 36 kerstpakketten vind je een mooie mix van Sligro’s eigen merken gecombineerd met private label producten en andere A-merken. Dit noemen ze Sligro’s Huisselectie. Wij creëerden de verpakkingen voor een aantal van deze producten, volledig in de stijl en thematiek van het pakket.

Welk cadeau je ook wilt geven, een fraaie presentatie maakt het moment nóg mooier. Daarom hielpen we ook met het design van de verpakkingen. Van wijnkisten, draagtassen, flessentassen en kerstdozen tot blikjes en pakpapier. Stuk voor stuk voorzien van een ontwerp dat aansluit bij de sferen.

Trendy thema’s

De trendpagina’s zijn dit jaar aan diverse thema’s gewijd. Hier speelt Sligro in op actuele trends zoals thuiswerken of non-stop onderweg zijn. Deze pagina’s staan volledig in het teken van producten die deze specifieke situaties nog aangenamer maken. Zoals een tosti-apparaat voor de thuiswerkers. Goed inzicht Sligro, we couldn’t agree more.

Eindresultaat

Gerelateerde blogs