New. Brand Activators.
Drie ei is een paasei
Ook dit jaar hebben we voor verschillende merken ons paasbest gedaan om de meest smakelijke content te maken voor de Pasen. Op de valreep nog inspiratie nodig of gewoon benieuwd? In deze blog lichten we drie paasprojecten uit, dus scroll vooral verder en kom onwijs in de paasstemming!
Sligro’s lenteinspiratie
Ben je op zoek naar culinaire inspiratie voor Pasen – of gewoon voor het hele lenteseizoen – dan ben je bij Sligro aan het juiste adres. Met als pronkstuk natuurlijk het oogverblindende inspiratiemagazine inspireren zij klanten met de meest verrukkelijke recepturen en producten. Dat magazine, dat mochten wij weer mee maken. Maar daaraan vast hangen natuurlijk nog veel meer middelen waar wij ons paasbest voor hebben gedaan. Denk aan video, gifjes, socialbeelden, HTML5banners, POS-materiaal en een proefevent. Een campagne om te koesteren!
Paascampagne COOP
Of we weer wilden meedenken over Pasen, vroegen ze bij Coop. Graag! Met een paascampagne willen ze klanten volop inspiratie geven om van de paasdagen een culinair feestfestijn te kunnen maken. Hiervoor hebben we de hele thematiek mogen verzorgen, beginnende bij het bedenken van het concept: Proef Pasen. Dit mochten we vertalen naar verschillende middelen: video’s, socialbeelden, de beelden voor op de website en instore-materialen.
SPARs paasfolder
Iets met drie ei is een paasei: voor ons derde paasproject blikken we terug naar januari. Terwijl de nieuwsjaarsoliebollen net achter de kiezen waren, dompelden wij ons in de paassferen. Van een royaal gedekte brunchtafel tot luxe borrelplanken en heerlijke paaszoetwaren: er werden een hoop feestelijke sfeerbeelden geschoten, daar in die New-studio. Terug te vinden in de paasfolder van SPAR!