On-the-shelf campagne voor de barbecuezomer - New. Brand Activators. Scroll to top

On-the-shelf campagne voor de barbecuezomer

SPAR.

Plannen voor spontane plannen

Je staat op, checkt je weerapp en ziet dat de dag eindelijk is gekomen: kortebroekenweer. Je begint je dag fluitend en tegen het einde van je werkdag krijg je een appje van een maat “vanavond barbecueën?” “Altijd, maar heb niks in huis” antwoord je. Gelukkig is dat zo geregeld. Even langs de SPAR, daar hebben ze alles. Diezelfde avond geniet je van de rokerige barbecuesmaken maar vooral van het feit dat je er samen écht even de tijd voor neemt. Wat is de zomer toch heerlijk.

Zon? BBQ break!

SPAR wil direct inhaken op de eerste zonnestralen met een zomerse campagne. Hoe doe je dat? Simpel: met een on-the-shelf campagne. Dit zijn voorbereide, moment afhankelijke campagnes die direct ingezet kunnen worden wanneer het moment daar is. Om de BBQ break-campagne van SPAR voor te bereiden stonden wij tijdens de koude start van dit jaar al volop te barbecueën. Kon slechter, toch?

De vonk laten overslaan

Onze doelstelling was duidelijk: SPAR positioneren als dé gemakswinkel voor alles wat je nodig hebt voor een spontane barbecue-ervaring. New maakte de invulling voor socials, beeldmateriaal, in-store middelen, zoals narrowcasting schermen, en outstore materialen om in te zetten op elk zonnig moment. En wat is er nou leuker als een spontane barbecue? Juist, een spontane barbecue op een gloednieuwe barbecue. Met de winactie maak je kans op een Weber Smokey Joe barbecue door elk bonnetje met een BBQ break-artikel online in te vullen. Op de geselecteerde actieproducten vind je de BBQ break campagnesticker. Deze laat zien welke producten meedoen én de perfecte aanvulling zijn voor wat je op de grill wil gooien.

Well done

Nu de barbecuezomer uit de startblokken is, hangt elke SPAR-winkel en de website vol met unieke uitingen. Van vloersticker tot buitenbord en van banner tot socials.

Het geheim achter deze moment-afhankelijke campagne? Plan en werk vooruit. Met een on-the-shelf campagne zit je gegarandeerd gebakken tijdens spontane momenten. Well done!

Gerelateerde blogs